ای عشـــــــق مرا نکرده باور آن لحظه مــــــــرا به خاطر آور ...







ای عشـــــــق مرا نکرده باور آن لحظه مــــــــرا به خاطر آور ...  

 

 

 

 

 

 

افتـــاده اگر به خاک دیدی از شـــــــاخه جدا شقایقی را

یا در دل موج سهمنــــــاگین طوفان بشکسته قایقــــــــی را

ای عشـــــــق مرا نکرده باور آن لحظـــــــه مرا به خاطر آور

 

در صــــــبح بهار جای شبنم در گونه گل تگـــــــرگ دیدی

یا صید به خون کشــــــیده ای افتاده به دام مـــــرگ دیدی

ای عشق مرا نکرده باور آن لحظه مرا به خاطــــــر آور

 

چون من به نگاه دلفریبــــــی گر عاشق و بی قـــــــــرار گشتی

در دشت جنون بی تـــــــرانه سرگشته تر از غبـــــــار گشتی

یا پیر شـــــــدی چو من دریغا از آینه شرمســـــــار گشتی

گفتی که همیـــــــشه یاد من باش من یاد تو بــــــــوده ام همیشه

من هر غزل و ترانـــــــه ام را بهر تو ســـــــروده ام همیشه

هر صبح پس از نیایشــــــم من از ته دل دعـــــــات کردم

در قصر بلور آســـــــمانها فریاد زنان صـــــدات کردم

ای عشـــــــق مرا نکرده باور آن لحظه مــــــــرا به خاطر آور ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت13:23---6 شهريور 1392
سلام گلم وبت خوسگله با تبادل لینک من موافقم و خوش حال میشم به وبم سر بزنی
من لینکت کردم ولی با پیشنهاد لینکت وافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 12:19 | + | موضوع: <-CategoryName-> |